Danne Blondare än mig?

haha igår kväll/ natt satte jag framför msn med en bra kompis Danne.

han hade ingen telefon o vi satte o pratade om hur han sku väckas i dag morgon.
för han hade ingen stereo eller så som man kan ha på väckning. Grannen (Y)

o så kom han med den briljanta idén att jag sku ringa han idag morse o väcka han.
Det var en mycket god idé, förutom att han inte fortfarande hade nån telefon.
det är inte lätt att ringa till nån utan telefon.
kan nån det får den gärna meddela o visa hur den gör.


och skulle jag ha kunnat ringa till han skulle han haft telefon o då hade han int
behövat nån som ringer han.

Logiskt, kvicktänkt och mycket smart <3

Kommentarer
Postat av: Svarar på alla kommentarer!

jaha, kul att du följer min blogg!:D

vad har du gjort idag då?

KRAM

2009-08-11 @ 16:59:03
URL: http://svararpaallakommentarer.blogg.se/



Postat av: Svarar på alla kommentarer!

jaha nice, kompisar, tränat:)

2009-08-11 @ 20:49:47
URL: http://svararpaallakommentarer.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback