Förlåt.

det har int hänt så mycket mer idag, storm vindar hela dagen, ätit ca 100 gram, motionerat lite,
redigerat bilder, och planerat lite.

Men hinner inte skriva fler inlägg idag mer,
kmr skriva under natten några blogginlägg som kommer upp i morgon, receptet osv.
Ska snart börja gå o sova. ska sy på mitt löshår först lite.
och sen se en film och sen sova. vet inte ännu vilken, men nån komedi blir det.
Jonathan sitter nånstans nu på msn med sin telefon och skickar bilder på sitt nya rum.
helt extremt litet . och sen sitter jag o pratar med aksu <3 o Danne.

Imorgon måste jag tidigare o fixa busskortet, och lite annat grejs, o sen blir det modersmål o finska, sen slutar jag troligtvis kvart före 2. ska försöka hinna med bussen win åkar med <3 har int sett han på länge , saknar han massor <3
sen i morgon har jag även planerat att se om jag hinner göra 3 st videor till Youtube, om jag hinner, och sne får vi se vad jag hinner göra.

Men ska gå och torka håret och börja sy på mina extensions nu puss hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback