Frågor & Svar


Fråga:

Hur länge har du bloggat?
Svar: jag har bloggat sen ca 3 år sen,, min första blogg hette YukiLovesKuro, och min andra hette xSPiDERLiGHT, efter det hr jag haft en rad många andra bloggar. men ingen som den här.

Fråga:
Varför började du blogga?
Svar: Jag började följa Kissies blogg för länge länge sen, ( när hon var en normal dum blondin, believe it or not, hon har varit min förebild ungefär) och jag tycker om att skriva inlägg och att läsa bloggar så why not?

Fråga:
Kan du fixa en Vlogg om hur du gör ditt hår?// Hur gör du ditt så sådär?
Svar: Ja, jag har flera videor på det, men jag har int orkat ladda upp det, men ska göra en ny, och kort o enkelt, jag sätter i löshåret och tuperar.

Fråga:
gillar du anime och grejer?
Svar: Det ä lite blandat, jag gillar anime helt nog,Inget fel på det,
men gillar med Japansk stil och så saker osv,
inte bara anime o sånt stuff.

Fråga:

För man fråga hur din morfar dog? Svar: ja det får man väl? men ivf, han dog av att han hade en rörelseskada, och en propp i huvudet, och han dog på sjukhuset för 2-3 år sen.

Fråga :
Fixar du bloggdesigner? Headers?
Svar: Om jag är på det humöret , om jag får nått igentjänst, det kan vara vad som helst och behöver inte alltid vara pengar. man kan diskutera sig till saker.


( några frågor jag hinner med just nu, dragit ihop några frågor för dom betydde ungefär samma sak.)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback