Fucking morgon och fyllon på bussen.


Hej bloggen, min morgon började hetl fuckat idag.
ja försov mig, hittade int skolsakerna, o sen var mitt hår helt fuckat.
sen kom farsan o sa att ja sku be morsan köra mig, så jo,, hon sovde o sovde o sovde, o ja va bara mer fittig efter nattens lilla händelse.
sen kom ja äntligen till bussis ( busstationen) o där så frågade ja om de va den bussen ja sku ti karis med, trodde ja va senare än vad ja var, men sen så var chauffören på skämt humör, o jag tvingades hålla masken som fan för att int börja skrika på han.

sen var det skolan som gällde,

Engelska : först hade vi engelska, där fick vi 2 A4ans ark med hur mycket text som helst o de sku vi skriva frågor till, fick det till 35 frågor ungefär + a och b frågor på vissa.
läraren berömde typ mig och sa att det sku höja mitt betyg i engelska, men jag hade redan 5/5 i engelska så hur det ska höjja så får hon gärna förklara, sen har vi även fått nytt räkne system så jag kmr få säkert 3/3 i engelska.

Matematik : Hah gick lite sämre, för jag o jessi satt o fick huvuvärk o såg upp i taket o så vidare hela tiden. vi räknade % o så  o de va helt jävligt, ingen orkade riktigt med det. sen hittade vi även 2  snusprillor fast i taket, verkligen najs.

Matrasten gick vi till s-market, där hittade jag först john, som hälsade på mig, o då blev alla vem va de där john? haha. själv kom int jag ihåg om han hette John eller johan, har alltid svårt för det. Och ni som undrar han är min Pojkväns kusin. och sen var Jocke jimi o jimmy i butiken och dansade caramell dansen. underhållning på hög nivå.

Fysik : Vi fick mer papper vi gick igenom och pratade om diväteoxid, och jag gillar verkligen fysik. även fast jag int alltid är så bra på det så går bet bara bättre o bättre. sen hade vi även en sorts "lek" där, o sen satt sani o skicka över en spindel till mitt helatiden, den var så söt, den var gul. Sen har jjag även börjat teckna på min hand märker jag, har ett pussel på ahndflatan nu efter fysiktimmen.

Sen slutade vissa av oss, resten hade gymnastik ännu.
o sen på bussen till ekenäs så var det fyllon i bussen, o dom 2 flickorna som satt framför oss så glodde på en av dom så att han kom till dom o börja skrika på dom o dom fatta it va han skrek,
 
> Edit, tydligen glodde dom int då, men varför sku han annars ha vari såndär. o ja tar int bort hela fucking inlägget för 3 meningars skull, jag kränker inte nån o ja nämner inga namn så big deal? ingen vet vem ni är o all avet vad som hänmde som var på bussen + alla som ni berättat för. <

Relativt bra skoldag idag förutom att jag haft huvudvärk som fan.

XoXo Yuki Yoursic


Kommentarer
Postat av: ...

eh, vi glodd int på han... vi så bara va han höll på me ! hahaa.

2009-08-26 @ 16:18:31



Postat av: Anonym

å du kan gärna ta bort de dä som du ha skrivi, de behöv int stå någo om oss... Tack. :)

2009-08-26 @ 16:27:42



Postat av: Anonym

nej, ja sa int att du behöv ta bort heela inlägget... men tack iaf. :) ja mena inget illa !

2009-08-26 @ 20:20:58




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback