Kvällen. I <3 U

har bråkat med alex ungefär hela kvällen. slutade med att han blovlade mig...
sen så började vi prata igen och nu går det någålunda,
det har blivit bättre i varjefall.

jag är sånhär för att jag älskar dig så mycket, att jag är rädd at mista dig, för utan dig skulle
inte mitt liv existera. Jag älskar dig Alex Pyyaho och älskar dig mer o mer för varje dag som går <3

Ska börja så småningom gå o lägga mig, Axxelliaden e i morgon o den vill man inte missa..
usch, jag ser int alls fram emot dagen i morgon förutom att jag ska till alex,. o se om de löser sig helt o hållet.
jag skulle så gärna ha vanliga timmar i morgon än någon satans Amasing race a la axxell,
o skolkar man så får man hemska följder sa enhetschefen...

alltid DOM VUXNA som planerar saker DOM tycker verkar roliga, som DOM int gör nått på , som verkar vara en bra idé..
endra problemet e just att det bara är dom som  gillar deras ideer o så vidare..
hoppas jag överlever i morgon. funderar på o bryta benet till i morgon eller nått liknande..

usch </3

Kommentarer
Postat av: erika

hejhej ! lellskau här ! : ) jo jag undrar om du kan göra en gratis design till min blogg min har pajat så jävla mycket nu så jag vill ha nått eget .. så jag undrar om du kan göra en åt mig du gör ju så niciga grejer så man frågar ju såklart dig ! :) eller vet du en sida med gratis blogg design isånnafall kontakta mig på [email protected] och berätta lite ! får snart utbrott på min jävla dator ! puss & kram // erika

2009-08-27 @ 23:29:10
URL: http://lellskau.blogg.se/



Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

BLOGGDESIGNS-REA I BLOGGEN!!!! ♥

- Det är nu du ska skaffa din bloggdesign om din blogg är tråkig och ful!



-> http://akolan90.blogg.se

2009-08-28 @ 13:01:39
URL: http://akolan90.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback