Planerna ändrade.

när ja kom ti ekenäs sen, så såg jag fijah o några andra.

jag mådde ganska dåligt efter nattens incident, men kännde att jag måddes komma igenom den.
även fast jag var nära att brista ut i gråt när alex kom  o höll om mig så höll jag det inne,

sen blev planerna ändrade, karisborna sku it koma ti ekenäs o träffas.
så jag o alex gick på hemliga ärenden istället ;)
älskar dig alex <3

efter det så drog vi via butiken o köpte dricka o chips o sen drog vi till alex o myste o såg på film, stackars Findus hade skadat sig så han haltar som fan nu, o han ser så enslig ut. men jag ska sköta om han i veckoslutet <3

sen efter filmen lade jag mig på alex säng, o där somnade vi, vi sovde säkert 2 timmar,
sen ringde jag efter farsan o han komde o söka mig, jag somnade i bilen för jag var så trött, det var riktigt hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback