Skolan .

Yeah, ny skoldag igen o fyfan vad ja hatar farsans sätt att väcka mig.
Hade lite bättre morgonhumör idag, även fast jag drömmt konstiga drömmar och vaknade 4 jämnt,
då blåste det iskalla vindar från fönstret så det var orsaken till varför jag vaknade, (Y)

Men dagen började med

Fysik : haha fysik på morgonen är helt älskvärt <3 det gick int att räkna nått för 5 penni.
Och sani fick någå tecknar stärv o tecknade av läraren, haha hon hatar henne.

Modersmål: vi fick vara helt ensamma o läste i en bok, som vi själva fick välja, o de gjorde vi i ca 1 o en halv timme.

sen mat : gick till butiken igen, Motion (Y) där var även Jimi jimmy o jocke igen.o sen for vi via lidl, o där va allt stärvat, allt gick så långsamt där att det var hemskt. Sen gick vi ti skolan igen.

Finska : Yey ja ville bara gå hem på matrasten. men finnan gick väl, vi hade muntligt "prov" o så vidare, översatte en text o pratade med finna läraren, fick 2+ , 2+ o 2 i finnska muntliga, så är stolt som fan.

Sen slutade vi kvart före 2 ungefär, o bussen var fullsmockad, jag o sandra o alla andra från vår klass fick plats nog, men sen så fylldes bussen så mycket att hela gången i bussen var full o så , alla tromades osv.
skönt när vi kom till bussis o alla hoppade av, jag o ron åkade till österby med bussen o gick sen därifrån hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback