Tallin söndag 2 augusti

kl 9 kom liffu och hämtade mig, sedan drog vi efter 2 pers till o sen aksu o hans morsa.

sen körde vi efter vår chaufför, som sedan körde oss till Helsingfors,


där satt vi oss i Xpres båten, fick 2 "flaskor" alkohol, ena såg ut som en spermie o en bailys.

sen gick jag och aksu runt på båten och sen kom vi till tallin.

därifrån tog vi viking bussen till vårt hotell, Sokos / viru hotell.

vi hade ett familjerum med extrabädd så jag o aksu sovde på bäddsoffan <3

hårt men mys <3


sen drog vi o äta, vi gick till en restaurang nära, där beställde jag en cola o en kyckling sallad.

det var så gott, sen började dom äldre dricka alkohol i mängder, så jag o aksu frågade om vi fick

gå själva runt, så de gjorde vi sen, vi skulle ta en kokis på hesburger, vi stod o köade länge, o sen när det var vår tur, så sa kärringen bara kassa suljetud (kassan va stängd) så vi gick därifrån,sen aksu bjöd mig på en kokis i McDonaldsen istället. sen satt vi med varsin kokis på en "mur", så underbart mysigt <3

aksu


sen gick vi till hhotellet och såg på tv, sen blev det problem där, o aksu tröstade mig <3

sen sovde vi. fina bilder från tallins natt <3

mhgj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback