Back 2 black - besöksrekord

xc CHA CHA!

Yeah dudes, Idag målade jag mina failade naglar svarta, fan det var länge sen så det var riktigt ovant för mig först haha. Man ser hur satans korta dom är egentligen med svarta naglar,

Men voi voi, annars har det int hänt så mycket idag. Sovit största delen av dagen, sen har ja Talat med gulle i Telefon, vittu min telefon räkning är 97.85 euro senast jag kollade. hoi hoi nån kommer dö när räkningen kommer med posten.

Bland annat : Flickan som lekte med elden   5/5
                    Se den! Fick den av broidi i
                                       julklapp

Men BESÖKSREKORD ha ja fått idag med!
You Haters Makes Me Famous! ;)

Pusu Pusu <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

va e ditt besöksrekord? :D

2009-12-29 @ 17:56:39
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Placebohoe

Flickan som lekte med elden är asbra :)

2009-12-31 @ 00:22:06
URL: http://placebohoe.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback