Brudkamning och svininfluensa.

Skolan har varit helt YEY idag haha. Först så tåget <3 jag drack monster o *poke* haha.
Han "sovde" . Sen så failade Sandras plan med telefon högtalaren och när vi var tillräckligt nära så stängde hon av haha. Voi voi. Sen så sku vi planera vårt bröllop i skolan,

g
posi posi <3

sen sku vi vaccineras idag med. Jag klarade allt utmärkt.
Tills ja började må dåligt o spydde, sen så fick jag vila lite på 1 timme haha, mådde skit som fan.

fds

Sen kom Jonas med tobak (Y) o även fast LM smakar skit så mådde jag bättre av det. sen fortsatte bröllops planeringen. eller nått och jag köpte även pigmentschampoo. <3


Kommentarer
Postat av: melzawesome

Hah, jo klart jag minns dig :D

hur skulle man kunna glömma liksom? ^^

Och min design får min kompis Segidiot@BDB ta äran över :D

2009-12-10 @ 17:26:47
URL: http://melzawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback