Frågestund - Svar

d

vilket djur var du i ditt förra liv?

.- bra fråga, tror jag var en tiger eller nått.

Vad anser du om homosexualitet?

- hmm, är själv bisexuell så jag anser att all kärlek är bra kärlek.
Man blir kär i en person och personlighet, inte i könet.

E du oskuld? Om inte hur många ggr har du haft sex? Har du haft sex med Laine? Känner du min kaveri Frida? Äger du en spegel, fö FYFAN HU DU SER UT!

- Nej ja är int eoskuld, och jag har inte räknat alla ggr.. vem gör sånt?.. nej har inte haft sex med Laine. O känner och känner, vet vem det är typ. Och ja jag äger en spegel..

Är du arg på ditt ex brud, eller jag menar henne som Aksu var otrogen med ? Har ni träffats och vad tycker du om henne ? :)

- Arg och arg, har typ kommit över det och gått vidare så nu är det väl inga problem. Då var jag fitti förståss. Nej vi har inte träffats och jag vet inte vad ja tycker om henne, najs att typ ta nåns kille. Men som sagt GÅTT VIDARE!

Vem e du ihop me om du e ?
- Nu är jag tsm med en kille som heter Jonas.

Hur många olika hårfärger har du haft?
-Bra fråga, många, över 10 st olika. <3

vad är din original hårfärg?
-
Kastanjebrun typ.

Och vad heter du hela ditt riktiga namn?
 Cindy heter jag egentligen.

Varför tappad vi kontakten?
- Vi slutade helt enkelt prata med varann, :/

Vart köper du dit löshår? (A) <3
- Mitt senaste är köpt från Hoitolatukku.

Vad lyssnar du på för musik och gillar du att fota?
- Lyssnar på allt, och älskar att fota <3

gör ett nytt videoinlägg?
- Bara jag hinner och har lust så skall jag göra det <3

Varför började du blogga?
- behövde ett sätt att skriva av mig på, och sen fastnade jag bara för det


några frågor från frågestunden, hårfrågan kom igen 3 - 4 ggr, och videobloggen kom på tal av många med.men det här är allt jag orkar med för tillfället.
Puss <3

EDIT : voi voi att de ska se skevt ut..


Kommentarer
Postat av: Friduu

E du oskuld? Om inte hur många ggr har du haft sex? Har du haft sex med Laine? Känner du min kaveri Frida? Äger du en spegel, fö FYFAN HU DU SER UT!



- Nej ja är int eoskuld, och jag har inte räknat alla ggr.. vem gör sånt?.. nej har inte haft sex med Laine. O känner och känner, vet vem det är typ. Och ja jag äger en spegel..



och jag har sen inget med det där och göra , det där sista, för jag tycker att du e söt :)

2009-12-15 @ 06:21:32




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback