Fredagen - Hangö - dagen

Sen när kl blev passligt mkt gick Sandra jag o Jonas till tåget .
Jag köpte 2 biljetter till HP eftersom vi stigit av där förra veckan.
SEN kommer Jonas o säger att vi måst gå från HP till Hangö då,
voi voi hu ve va långt haha. 700 meter kanske.

Tågresan var ett av de värsta ja vari med om, ja hade sån mensvärk att ja bara ville kasta upp, allt snurrade som fan och magen krampde. Jonas kom på perfekt idéen o öppna tågroskise, (Y)
Sen gick vi från Hp till Jonas, o på vägen dit kom Jere fast oss, och jag fick åka på hans pakethållare (a)

Sen satt vi hos Jonas o lyssna på musik o jere satt o spela. Sen drog Sandra jag och Jonas till Junttis o lyssna på musik o så "fixade" små saker ( härjade )haha, när Juntti int var hemma då ännu så. Sen va vi ti stan o fixa öl etc.
hdg
I Junttis garage blev det lite drickas, jag drack kanske 4 - 6 öl allt som allt.
Sen följde vi Sandra till tåget till 10 över 9, o vi blev utslängda ur tåget. och Jonas danskade Jere på käften så han spotta blod. Sen gick vi tibax ti garage o fortsatt dricka lite.
Jag råkade fälla gulles ölstop med så det gick i 5 bitar haha, men han sa att de int gjord nått.

Sen slocknade juntti utanför i snön och jag fick hjälpa in han, sen fick han it av sig kläderna heller o voi voi, Jere o jonas satt no o tog hand om han hahah. Sen had han ändå vari o sprungi runt i hangö efter att vi farit.

Vad jag minns att jag o Jonas härjade med på vägen hem från junttis är int mycket haha. Minns typ att Jonas vinglade mycket och ville gå o hacka till några småungar. han sku nog int ens ta kuna gått till dom i de skick som han va i , Gulle ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback