fuck.. varför alltid jag?

Sen på vägen hem skulle vi åka hem med min kusin men hon råkade köra på en bil när hon sku parkera.
Så vi tog bussen istället, sen när ja kom hem blev det ett helvetes liv om det.
och jag kände bara hur allt sjönk,
skulle jag verkligen behöva må lika skit som jag mådde på min födelsedag i somras??

När farsan skrek att ja sku väntat på henne, så allt bara föll då, jag skrek tillbaka ska ja vänta så som jag väntade på alla som sku gratta mig på min födelsedag?.. Jag började gråta direkt, för ja kände mig så bortglömd på min födelsedag att jag grät hela den dagen + att jag var 5 före att ställa in min fest..

Så min dag hemma har varit att ligga på sängen, prata med Jonas, och försökt lugna ner mig.
Sen måddes Jonas fara och jag började må sämre igen för dom slutade inte skrika på mig.
Lyckades gråta mig till sömns och sen logga Jonas in igen <3

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå i bastun. <3

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: I know, sjuukt pinsamt! xD

2009-12-15 @ 19:33:12
URL: http://pubes.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback