Godmorgon !

Yeah, ja ha int sovit nått så det är ingen ide att ens mer försöka, vet att ja kommer somna under dagens lopp, för jag är trött, men jag lyckas int somna. och nu är kl ändå "för mycket" för att ja ska iddas gå o lägga mig, men jag har haft en skön natt på spikmattan, voi voi ändå <3

Kl är nu 20 över 8 i finland, och jag funderar på vad ja ska göra. Väskan ha ja int ens orka packa opp från Söndagen så den är redan packad, Ska lägga till lite saker i den , men annars får den vara.
Ni ska veta att ja har nu kameran full med Egobilder som jag fotat under natten, YEAH Yuki Yoursic är äntligen Egokåt igen. så ni kommer KANSKE få se mer egobilder i bloggen.

x
Har man tråkigt så har man <3
Nothing to do? Just take a picture of you! :D

Nej men seriöst nu va, vad fan ska ja göra i ca 2 timmar, får väl sitta o leka med sminketeller nått.
Puss alla morgonpigga människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback