Hangö - Lördan ti Söndan

c
När jag satt på tåget och hörde bara Nästa Hangö så ja vet int vad fan detvar men jag började må så bra att ja satt och log för mig själv. Sen när ja steg ut så ja kan int ens förklara känslan men bra var den <3

Så drog vi till Jonas och chillade där, först kom bene förbi o sen senare kom Jere. Sen va vi o hälsa på hos en som had 4 kattor så jag o Jonas hadd de bra med vår katt-allergi (Y) Sen drog vi hem och såg på film och myste <3

c
Vaknade breve Jonas, sen så ringde bene typ, och så for mitt i allt JOnas nånstans o ja tänkte ja väntar på han tills han komme rtillbaka, men nej satan ändå, sen kom hans brorsa in o börja klä på sig så ja tänkt ja far o söker opp Jonas istället.
Då sitter han o bene o äter vid matborde, voi voi pojkar o mat ändå.
Sen drog vi ut och Bene körd in i snöhögar, ( film kommer )

Sen så drog vi via Juntti när Jonas sku ha tobak o så o sen va vi där en stund och lyssn på musik o så.
Sen drog vi till Jonis tror jag och sen via Jonas efter min väska eftersom jag int kund stanna lika länge som de va planerat. Så drog vi viaNadine för att Juntti va där med några , så fick jag mina pengar, och så drog Jag o Jonas o äta till walls. <3

sd

It was hard 2 let go of you this time,
 i love you so much <3


Kommentarer
Postat av: Marie

joo, ja hatar också ! -.- fattar it vaför man vill förstöra, de e så meningslöst. :S ja blir så tokig på sånt skit... men bra att de e bra med dig i alla fall. :)<3 å du e it den enda som it vill vara i de hä skiit Eknäs ! xD usch.

2009-12-28 @ 16:43:01
URL: http://mwikstedt.blogg.se/



Postat av: theresa,

2009-12-28 @ 19:47:33



Postat av: theresa, mirellas kompis (:

vem jonas? vad heter han i efternamn?

2009-12-28 @ 19:48:21




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback