Hat är ett så starkt ord

jag sitter och skakar när jag tänker på dig.. Hata är ett så starkt ord , Men jag hatar dig, Jag hatar dig mer än vad du kan ana egentligen, Jag sitter och ser på dina bilder och jag vill bara spy, du är äcklig, du är ful, du är slampig! du är en sån hora och player. Att du ens kunde göra sådär mot mig. Att du trodde allt sku bli bättre för dig, men den dagen du gjorde det där mot mig, blev ditt liv ett rent helvete, och det kommer det vara länge ännu tills jag säger stop till det.

Jag hatar dig mer än vad ja hatat nån nånsin, och det är mycket ska du veta, ditt liv kommer inte bli detsamma inte efter att jag är klar med dig. Du ska fan få lida mer än vad jag lidit under mitt liv, du kommer må så dåligt att du kommer lägga dig framför tåget, men vet du vad, jag kommer inte bry mig, för du tog mitt liv den dagen du högg mig i ryggen. Du kommer böna o be om förlåtelse men jag kommer inte höra dom orden. för ja ha lärt mig att allt du säger, är lögn, allt du gör gör du för egen vinning..

Lär dig spela enligt reglerna, och vi spelar enligt mina regler nu,
 så det är GAME OVER för din del, din jävla slampa!

Är det verkligen möjligen att ja kan hata dig så mycket, att ja sku le om du sku dö. Ja det är möjligt, jag är mycket känslokall när det gäller människor som dig. Då stänger jag av mina känslor helt. För jag har lärt mig att vissa lever bara för att dö. och du är en av dom. Du förtjänar inte livet emot vad du gjord emot mig, du var min vän, men aldrig mer gör jag det misstaget.

FÖR JAG KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA DIG!

Kommentarer
Postat av: Anna

bäst för henne att hon aldrig sårar dig igen...

<33

2009-12-29 @ 23:47:08
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: Anonym

Naaw thaanks! <3 Du med.

Haha jaa (A) åker på kryssning på söndag och jag trivs verkligen på färjan bland alla finnar x)



Har dt hänt något? (syftar på ditt inlägg)

Krams!



2009-12-30 @ 00:04:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback