JulMorgon

Min Julmorgon började med att ja steg upp och fixade mig.
Sedan drog vi på Julgröt som vi alltid gör,
Där träffade jag Fjollan för första ggn,

Sen drog vi vidare till tenala och där fotade jag lite stuff,
Kusilgt var det på gravgården med eftersom hela gravplatsen var igensnöad,
och jag gick helt i mig egna värld först och stannade mitt iallt och såg var dom andra blev o då hade jag gått till graven vi sku gräva fram, Man såg knappt stenarna så I GOT THE POWER!

Sen for vi till mommo o så , där gick de som de gick, fotade massor.
Sen kom vi hem, o jag kännde bara hur allt brast.
Kunnat hålla mig hela dagen men när ja steg ut ur bilen då höll de inte mer.

</3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Auw, gumman<3

Hoppas du har haft en bra jul? <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback