kallt + varmt = ZzzZzzZzz

yeah, Sandra och jag gick hem, och det var som jag sku ha gått i en sjö när jag väl var hemma, mina byxben var helt genomvåta haha. och skorna rann det bara av (Y)

Så jag bäddade ner mig i min säng och hade laptopen i famnen och messade med Jonas.
Sen somnade jag haha. Sen vaknade jag av att nån ringde o var arg för att jag int svarade på msn .
Sori (a)

Sen har det inte hänt så mycket, läst blogginlägg som fan och försökt att int somna, och textat med Jonas och varit på msn. Men nu så e lasagnen o joni o tobaken viktigare än mig för han svarar it hahaha. och Sandra ha väl dött för hon svarar int heller. 

Men ska dra till bastun nu så pusu pusu <3


Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Svar: Haha ja så kan man juh också se på saken^^

2009-12-10 @ 18:45:20
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/



Postat av: boniebonx

Sv: mmm killar xD vissa är ba för roliga! Anyway good that u do girl *high five <3



Topic: aaaaaaaw bastu avis ha så kul!

2009-12-10 @ 19:26:57
URL: http://boniebonx.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback