lalala-long - school

haha denna dag har varit helt homo...
Allt har sisådär gått fel.. först så började de snöa..
Sen blev ja fittit åksjuk i bussen o trodde jag sku börja spy.
sen fick jag inte fara med till vårdhemmet, så jag helt enkelt låste in mig i
torkskåpet
tills Sandra va tillbaka, så jag har tvätta byk o städa hela dagen typ.
Sen när Sandra va tbx så tvätta ja hennes hår sen va vi o äta, och sen klippte hon mig.
That's the day you need 2 hate..
Voi voi ändå vet int vad ja ens ska skriva mer.. allt känns just nu så jävla meningslöst.
*deprimerad for shure*

Hoppas morgondagen e bättre, börjar 8 och slutar 12.
Samma på fredagen.
Wohoo, i just can't wait.. i just feel like cancelling it all..

MEN JAG HAR MÄRKT EN SAK ATT NÄSTAN ALLA HAR HAFT EN DÅLIG DAG IDAG!!!
Är du en av dom? vad hände för dåligt?

tror jag typ går o lägger mig i sängen och gör nått annat.
Puss på er alla älsklingar <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha nä fy, ja e så sjult trött på att gå hemma nu

2009-12-09 @ 20:58:06
URL: http://iissic.blogg.se/



Postat av: Anna

my grandfather died 9th december two years ago...

2009-12-10 @ 14:15:47
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback