Leave me alone..I got over you.. GET OVER ME!

Sen slutade vi 7 tiden och ringde Jonas när jg väntade på bussen,
hans röst gjord emig varm i hela kroppen haha ;)<3
sen va jag o Sandra nära o missa bussen.

Sen i bussen ringde jag igen till han och pratade med han tills mitt telefon batteri dog.
SÅ NI SOM FÖRSÖKT NÅ MIG! RINGT ELLER SÅ! jag var int anträffbar..
och av personliga orsaker satte jag inte på telefonen heller förrän jag ville ringa Jonas igen.

och när jag satte på datorn hade du tagit kontakt via FB, Msn, o Mejlen...
Fattar du inte att jag int vill ha nått med dig att göra?
inte nått.. Det är över , och det var ditt val, Dina egna ord:
" gå vidare, hitta en ny åt dig, det är över "
Kommer du inte ihåg det? vill du inte komma ihåg det.
Men jag har gått vidare, jag har hittat en ny..

AND I LOVE HIM!

Sen nu på kvällen har jag fixat med skolsaker lite, och pratat med Jonas <3
Pratade ju bara lite på en timme med han just <3
Puss <3

v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback