MakeUp - All Day

g
Lånade bild från google.


Idag drog jag o Sandra 2 timmar tidigare till skolan, Köpte en Mudcake på vägen till skolan.
Sen satt vi o tala med Jonas Juntte o Joni en stund, Juntte o Joni lekte med elden på varann
 och jag satt i Jonas famn och busade med han <3

Sen började deras timmar och jag o Sandra satt i ett fönster o såg vad som hände,
int nått kort och enkelt.
g

Sen slutade deras lektioner och jag o Sandra gick till Jonas och stod ute med han en stund, sen kom Juntte och Joni dit mitt i allt haha. Åter igen lekte dom med elden, Jonis byxor glödde och bältet brann haha.
Sen tog ja Jonis pennaom o om igen och senmitt iallt fick jag Junttes penna av Joni.
Voi voi sen började vår Smink Lektion,  sminkade Corinne och fick Eko manikyr före maten,
vad som hände under matrasten tänker jag inte ens ta upp, tur att Jonas va med <3
Sen började andra lektionen i Sminkning och var par med Sandra och vi skulle sminka ögon endast.
Sen slutade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback