Man ska vara barn så länge man kan!

Yeah nu har jag kommit hem från att ha vari ute med Sandra en stund. <3
Snöade som fan haha, vi drog till österbyskolan och härjade där lite, snöbollskrig eller nått haha, filmade ganska mycket därifrån men de bästa kom tyvärr inte på film, Ingen film på när jag o Sandra står på händer, magplask eller när ja snödrä'nker henne. Kommer kanske nått upp nått annat från ikväll men får se. Men eftersom Sandra inte kunde stå still så blir det inga bilder , allt e suddigt som fan. <3 Planer till Nyåret med <3 jag kommer fan inte överleva efter detta nyåret haha.

Följde sen hem Sandra och sen gick jag hem själv i snöyran och snön, blev nästan överkörd av en plogtraktor,  och nu ska ja så småningom gå i bastun. Blivit beroende av att ligga på spikmattan så funderar på att ta den med haha. <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja (:

Klart man ska vara barn så länge man kan! Jag fyller snart tjugoett men jag har mina barnsliga ryck för mig ibland ^^

2009-12-29 @ 21:15:54
URL: http://luggsliten.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback