Mopoolycka + ambulans + Sjukhus..

Sen när vi kommit till ekenäs så, skulle vi hem med mopona, och jag körde före, och när jag skulle svänga så bar det is där tydligen, jag saktade in och sku svänga och sen mitt i allt känner jag hur jag slår huvudet i marken och sen hur mopon min hamnar på mig och hur ja glider frammåt. Och Sandra fick panik och slirade med men lyckades hållas i ända.

xcb


Själv låg jag och visste int vad som hänt, och plötsligt känner jag hur nån skakar om mig och drar av mig hjälmen, sen kom polisen dit och kollade läget frågade saker och kollade pulsen etc. och till slut kom ambulansen. Sen gjorde dom en grundundersökning på mig, och jag kunde inte gå och det kändes som huvudet sku spricka och allt snurrade. Handen hade fått lite stryk med eftersom jag tog emot av ren reflex. Sen hade polisen frågat av Sandra om jag ens hade körkort haha. Sen fick Sandra komma in i mbulansen med o komma med till sjukhuset.

Jag <3 Sjukhus..NOT.. Jag fick åka rullstol in dit, och sen satt vi o vänta på läkaren, sjuksystern sprang av o an o gav mig sexiga pink pyjamas pants, mitt ben värkte så jag skrattade och sen domnade allt bort. Sen kom mina föräldrar dit och sen tog dom några test och sen kom läkaren och kollade mig. och nej herregud ändå, Han var amerikan, och hade amerikans brytning på, och han klämmde o klämmde o klämmde. och fyfan det gjorde ont, men med hans brytning så kunde jag inget annat än skratta.

 Sen sa han att ja sku va sjukskriven i 2 dagar + veckoslutet. NEJ VITTU ÄNDÅ.. missar en kurs + skolfotograferingen.


Kommentarer
Postat av: ♡ JENNY

men gud va hemskt!

2009-12-04 @ 11:28:12
URL: http://gucciime.blogg.se/



Postat av: Dmi

Ojdå. kan int ha vari trevlit... haha när jag spelade fotboll och fick lite muskelskador så hadd ja o en engelsk läkare, hans namn lät som "Shave" :P

2009-12-05 @ 07:37:44
URL: http://ddmi.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback