Onsdagen - kvällssalong

Nu har vi kvällsalong på Onsdag istället, Idag så var inte mitt o Sandras humör bättre. nej herregud ändå haha. Vi sku gå på "rundvandring" och ofc så blir de som de blir med Sandra.

Jag klädde ut mig till tomte ett varv med haha, får joina luciatåget om ja vill haha. Sen skulle vi rulla spiral permanent. och sen fick jag min kund kl 4, Fy hur han var söt, han va så liten, var kan 1.5 år tror ja pappa hans sa. ochhan kunde inte sitta stilla. men det gick bra, Sen kom det en från 3an som heter Sandra med hennes bebis, oj herreguud så goer liten unge. Alla flockades runt henne och sku röra o se på henne. Sku nästan vilja ha en sån jag med, men bara ungen sku hållas så tyst och int skrika eller nått haha. Sen slutade vi så vi hann med 7ans buss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback