Plastkiurgi, fettsugning, ?

d

Jag o Paulina satt just på msn o diskuterade min längd,
Jag är kort, jag är sjukt kort. Jag är 17 åring och 150 cm lång, och ja jag har slutat växa, Lixom DVÄRG!

Dom som är fula - kan göra plastkiurgi
Dom som är feta - kan fettsuga sig
Dom som är korta - inget? knäförlängning? ( lol )

Oftast stör jag mig inte på min längd, men ibland är det jobbigt och pinsamt att vara såhär kort. Speciellt i klädaffärer och matbutiker och på ställen det finns mycket människor på, eller redan en lite högre bil.

Flera gånger jag har fått be en vän eller till o med en främling om den kan hjälpa mig om ja int når efter nått. och gissa hur najs det är när tex man inte når en dricka i kylskåpet i matbutiken för att den är nästan längst bak på andra eller högsta hyllan.

Människor tror inte heller att jag är 17 år. Jag verkar "yngre" för att jag är kort. Som med mopo olyckan för en månad sen ungefär, Polisen trodde jag var minderårig för jag såg så liten ut. och jag behandlades som när ett barn fallit o stött sig.

Jag säger inte nu att dom som är rysligt långa har det lätt heller, dom har på samma sätt problem med nästan samma saker som dom korta bara på motsatta sätt. Kläder är ett av mina problem, jag måste alltid sy om tex byxor, och vissa kan man int ens göra de på, sen så ser allt som ska vara "normalt" helt wierd ut på en, och nej herregud och hans mormor o resten av släckten. Såna problem man kan ha ändå..

Detta är kanske int nått man tänker på direkt när man ser en kort människa, eller en lång för den delen.
Men det är nått som tvinnar runt i mitt huvud ganska oftat.


Kommentarer
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND PGNDE!

Hej! Hur är det? :) jag har just nu en frågestund i min blogg och du kan fråga VADSOMHELST! Ställ gärna en, två frågor :) Om du anser detta som spam eller reklam så ber jag om ursäkt och då får jag önska dig en bra dag och ett gott nytt år! :D

2009-12-29 @ 12:31:15
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/



Postat av: . Pjumas. ♥

Min mamma e också ganska kort så du behöver int va oroli ;)



Svar: Tack gullunge :)<3

2009-12-29 @ 13:17:53
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: ERICAPERZZON

Jag är också kort, vet hur det är;P men jag är hellre kort än jättelång iaf om man ska tänka så:P



svar: Tack så mycket:)



/E

2009-12-29 @ 14:44:29
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/



Postat av: miiis

mah :3 jag e o som du vet kort men de e bättre att va kort än att va lång xD

2009-12-29 @ 16:14:34




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback