Robinson Karibien - avsnitt 3

df
Jonny , Sussie , Tianne, Angelica, Simon, Vem står på tur?

Lag agwe är verkligen som en familj, och jag älskar deras humor och humör, tycks inte vara samma stämmning i Brise. Och från lag Brise så hamnade angelica på undersökning, och drogs ut ur tävlingen. Dom försvinner en och en från båda lagen.

Mikko blev biten av nått han såg ut enligt mig som en pusukala, vet int vad jag ska kalla de på svenska, och simon har haft längtan efter sin dotter och kräks av att äta och har mycket myggbett. I pristävlingen tävlade dom om 2 kaniner ( pupuporr i tevee ; bästa kommentaren ), kokkärl, och kniv och dom sku vara 2 st smidiga långa och lätta från varje lag. och lagen valde Fredrik och Johan ( brise ), och sofia och Matts ( agwe ). De skulle klättra i palmer och plocka ner 6 st dödsskallar och sen en sista. Agwe vann, dom hade bra taktik och det gick lätt, killarna hade lite sämre taktik + att dom säkert vägde mer så lite svårare att hiva upp den andre i palmen.

Sofia och Anders tycks ha en liten ö romans gulligt värre.

ÖrådsTävlingen var stafetthinderbana, och man skulle komma ihåg 18 st siffror som dom sen sku ha i rätt ordning ( 158259421829132781 ) Brise vann, 17 - 13. och agwe gick till örådet och det var lite blandade kommentarer där. Ewa fick 2 röster jimmy 1 och Simon 4 st. Simon hamnade lämna idag.


Brise lagade till en lök som alla började spy av, Great.. för övrigt kan jag bara säga att älska Mats och johans kommentarer till allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback