Blekning blekning blekning <3

6

idag körde jag till stan med min scooter, köpte 2 paket extreme blekning, + 2 förpackningar blekningscreme, + en dricka.
sen när jag kom hem igen började jag bleka, och det var ungefär ett IQ test för om man satt fel, så expanderade de så snabbt att det flög ut ur burken. och såklart sätter jag fel första ggn, först kännde jag kur burken blev  helt het och sen hörd ejag hur allt spruta ut. men det gick nog helt bra efter det.

blekte mitt löshår med 2 paket extreme blekningen och 1.5 paket blekningscreme.
och det stod på förpackningen att verkningstiden var 30 - 50 minuter, och när jag satt det i mitt gråa hår,
blev det vitt på 5 minuter.

sen när jag blekt allt klart orkade jag int torka med hårfönen så jag hängde ut det på klädsträcket.
där fick det hänga nån timme, sen så sa morsan att det är ju pissgult, så sa ja nej,
gick ut med en borste o borstade det. o då va de nästan kritvitt. men lät det hänga där en liten stund till.

på onsdagen kanske jag köper ett paket till med Blonderings creme till löshåret. sen borde det vara vitt <3

vit

så blev resultatet ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna vill va söt som yuki :3 <33

2009-07-30 @ 15:36:29
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback