mensvärk
mv

mensvärk, finns det nått värre? kanske barnfödning vad vet jag hört så.

jag hatar verkligen att få mens, för jag har alltid sån mensvärk att jag har svårt att andas

och röra mig överhuvudtaget. tar smärtstillande mot värken, men den hjälper int alltid.

och ibland masserar min pojkvän mig mage speciellt när det är som värst.

ibland får jag så ont att jag spyr. därför sitter jag helst hemma för mig själv när jag är i lingon veckan, säkrast så. har testat många olika värkmediciner o smärtstillande, testat p-piller med, p-plåster. och vet int vad jag ska ta mig till mer,


nån som har samma eller liknande problem och hur löser ni det?

skriv gärna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

pstav?

2009-08-08 @ 20:21:27



Postat av: Fia

Gar samma roblem, värker ibland så ja baera ligger o gråter, o ibland efter sex kan ja få de med :/

2009-08-18 @ 21:33:57




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback