Ny Dator <3

När jag kom hem var både farsan och morsan hemma, dom sa att datorn inte funkade, så jag fick koll vad det var med den och dom har blockerat internet anslutningen till den så att man inte kan vara på internetet där, så satte allt jag hade på datorn på överföring och drog till gigantti efter en ny dator till mig. jag är så trött på att dom har sönder den.

fick en acer laptop. och en mini mus.


sen när vi kom hem igen så fick jag sätta igång allt och satt och programera o instrallera o så,

sen fick jag söka upp virusskyddet och instrallera det med. sen satt jag och spelade lite tills jag började koppla in internet osv.

sen lå jag i soffan och cammade med anna tills farsan kom hem, och jag bröt ihop,

jag hatar att ha pms, jag bryter ihop för minsta lilla, sen kom jag på att jag kunde ta internet anslutningen från min digibox och sätta den till datorn så fick jag datorn tilll mitt rum.

så jag packade ihop allt och satte mig vid mitt skrivbord. där satt jag tills jag började må så dåligt att jag int klara mer. så jag messade med zamme lite och tog sömntabletter och somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback