stan med Mis o Anna (onsdag ) <3


Idag vaknade jag runt halv 10,farsan hade glömt o väcka mig, ochsen kvart före märkte meddelande av mia, dom sku va i stan inom 30 minuter,
så det blev brott att fixa sig, löshåret i , lite kajal o kläder.
morsan satt och spelade och jag borde ha tömt  kameran, men när hon sa att den var ledig hade hon stängt den och sen så hann jag int sätta på den.

tog scootern in till stan och parkerade den vid seppälä, där var mis o anna o väntade på mig, sen drog vi till seppälä och där hittade jag en mysig killtröja men kostade 40 euro(ca 400 kr) så ska försöka fixa den till födelsedagen. testade även ett åar rosa leopard leggings och shorts. sen när ja kom ut glömde jag o köpa en mössa som jag får lov att fara efter när jag hinner.

sen drog vi till lindex, där var det så varmt att vi drog vidare, på kungsen mötte vi anns farsa och syrra, som kännde igen mig, sen for vi till exact, sen wild shoe, och sen tiimari där skämmde vi int alls ut oss, shack såg lite konstigt bara på oss.
och funspot, där hittade jag iskubsformar som gör isen och se ut som juveler.

sen drog vi ner till parken och satt där, där var en kille som stirrade på oss. sen drog vi vidare till stranden och där gick vi i vattnet. sen satt vi på en bänk och pratade tills mias farsa sa att mia och anna sku fara till westcom. dom följde mig en bit, och medan vi gick kom en snygg kille gående snabbt förbi oss. sen gick jag till scootern och körde runt i stan och via säästö, köpte mer blonderingscreme och 5 paket nudlar.
sen drog jag o skulle se om min farmor va hemma men det var hon int så körde runt lite i stan igen istället. Sen drog jag hem.

lol
seriös,seriösare, mer seriös mest seriösast xD mis ser rädd ut xD
lol
coolingarna lixom xD
stan
yeah, filmade o fotade o sen hitta mis en tuta som hade högt ljud, riktigt högt ljud xD


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, vadå hög tuta? :O måddes ju testa den vafan x'D

2009-07-31 @ 19:20:46
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback