Stan och kvällen.

drog till stan och köpte 2 kokisar och 1 påse gummybears.
 sen när jag sku hem for jag via seppälä oköpte mössan jag glömde köpa på onsdagen.

sen när jg kommit hem såg  jag på japansk tv o sen pratade jag i telefon med Danne <3
efter det redigerade jag bilder till anna <3 sen började jag prata med Danne igen och började minnas dåliga stunder,, gammla tider som jag verkligen försökt förtränga, men det var skönt att få prata ut om det, sen har jag även somnat i cammen *pinsamt* och nu funderar jag på o stänga datorn eller nått för Danne kmr ldrig tillbaka..

Make love not wars!
ska skriva av mig lite på datorn, kanske kmr upp i morgon,

cya.

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Svar: :D vi skulle kolla hur många de fanns där :D långt ifrån så de ut som palmer men de va ju int de :P

De högsta på toppen av berge va väl närmare 500 meter om ja fatta de rätt :D



Njae, får se :) Kanske man kan videoblogga ibland :)

2009-08-01 @ 12:46:30
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback