Storstädning

idag har jag varit otroligt duktig här hemma,

först satt jag på datorn och gick in på min vän annas blogg.

där lyssnade jag på hennes playlist jag fixat åt henne,

sedan började jag städa mitt rum, sen när jag städat köket, vardagsrummet och sovrummen,

dammsög jag och torkade damm och sedan skurade jag golven,

sen la jag mig i sängen och väntade på att golven sku torka,
otroligt vad städande är roligt när man mår dåligt, jag behöver inte tänka på skiten omkring mig i huvudet utan jag bara sopar undan det. problemen känns int lika nära om jag har nått att sysselsätta mig med.

såklart klampade min bror in i huset med oljiga fötter på matpausen men han kom int långt förrän han fick fara igen.

sen efter att golven torkat så satt jag och fixde lite på laptopen. hjälpte lite en kompis med en header, och så redigerade jag bilder. sen ville mina föräldrar testa laptopen lite för o spela..

( dom har ett utveckt spelberoende så det är riktigt hemskt) mendom satt och spelade lite med den, jag gick undertiden och kokade nudlar åt mig, kyckling smak <3 sen började

dom klaga på att dom int såg nånting på skärmen, sen drog dom till kvällstorget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback