Träffade ett ex.

Igår träffade jag ett gammalt ex. det var så nervöst i början, vi har bråkat i ungefär 1 år, ända sen vi gjorde slut.
nu på senare tiden har vi rett upp det mesta och så, pratat med varann på msn och så, och hälsat på stan om vi råkade se varann.  Först tog jag scootern till hans mormors lägenhet i stan, han bodde där nämligen nu. sen när jag kom in var det så spänt och tyst till o börja med, men det blev bättre.

vi skulle se på hellboy, men vi började prata så mycket att ingen focusera på filmen. sen så såg vi på Halloween 1an, den stärvade i mitten så vi fortsatte prata på om allt möjligt.

det var en rolig dag, trots att det var nervöst i början och så.  jag var så nervös att när jag kom hem igen så hade jag sån magont att det var hemskt.

tr'ffade han mellan 12-1 och 5 -6 tiden.
lol

fotade en bild där han int e i så stor rörelse xD han prata o telefon och förklarade pm  förf. dagen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback