dadaaa. ( don't ask )

yesbox.. idag började dagen helt jees. Försovde mig så jag vaknade kvart före 7. hitta int va ja sökte i butiken haha. men men , får väl springa till apoteket o se om jag hittar det där. Annars blir de problem.

I skolan hade vi kundmottagning men vi som inte hade några kunder så fick fortsätta fläta, och när vi bara var 4 st i klassen gick det bättre än igår, och alla blev mellan Jättre bra o verkligen bra. o Sani fick även vara min modell. Har 3 st kvar tror jag att fläta och visa och det är med 7 st o med 9 st åtminstone.xgcn
Sani<333               That's hot honey<3
df

Matrasten sku de härjas i market <3 haha Alexander <3 o harjoitelian <3 haha.
S od vn så myky mer , o efter skola så va de Guidmöte. som man va på halva mötet,
o sen drog man hem. Med tåget haha kärring jävel. Men hon va så snäll så mot oss att voi voi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät p-piller!

2009-11-10 @ 18:37:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback