Kort dag blev ännu kortare

idag sku vi sluta 4, men hade ingen ryska, så vi sku sen sluta 2, o så mitt i allt sluta vi halv 12.
 voi voi me skolan ändå.
Idag så försov jag mig igen..
o sen så permanentade vi varann igen i skolan. sen fönade o "fixade" sani hani <3
Sen satt Jessi, Sandra Sani o Jag i kaffe rumme o tala o så. Kaffe <3
Sen gick vi till stan o så for Sandra o ja hem med 5 över 2ans buss.

I morgon blir det knappt 2.5 timmes dag för mig, skola från 12 till ca halv 3. Sen blir det resa till Hesa o sen på konsert <3 ingen aning när jag är hemma igen. Men vet att fredagen kmr bli tung haha, tur att man bara e där från 8 - halv 12 ;)<3

Annars så hände inte så mycket annorlunda, jag o sani sprang o såg på Kattmat helatiden o sandra fatta sen varför med haha. He is like so cute, o han ser så fucking bekant ut..

sdf


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:så söt bild ^^

hoppas du haft en bra dag^^:



Tack så mycket :)

detsamma :)

2009-11-11 @ 18:15:08
URL: http://somnes.blogg.se/



Postat av: Camilla

Inte mer än rätt att Finland vann, Sverige spelade som..ja..krattor!

2009-11-11 @ 21:22:05
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback