kvällen + sång

Robins fel att det blev konstig dag idag haha. När jag kom hem så blev jag så sakutis trött. o så sa han att ja sku lägga ner mig då. Så jag gör det snäll som jag är. O SOMNAR.. så sorry till er som jag int svarat åt på några timmar som skickat o fått nervfel. de e Robins fel!
Så nu har alla mina planer på saker ja sku göra idag failat.. Jippiiee. o nu e ja för trött för att ens orka tänka på dom. Så nu ska ja gå o göra nagelvård på mig själv o hoppas på att få en eko-manikyr i morgon i skolan. Sen har ja kommit på att jag ha blivit beroende av Transformers haha. o ja hittar it första filmen nånstans. IT SUX..

Sen har ja en sån tid igen där jag har en gamal satans låt på hjärnan o får int bort den.
Och ja får int bort vissa personer heller ur huvudet när ja tänker på sången. Traumatiserad för livet.
so i give you this to enjoy.
Tom jones - Sexbomb


Kisses <3


Kommentarer
Postat av: nesrin

fettfin blogg:)

2009-11-24 @ 14:42:05
URL: http://nesrina.blogg.se/



Postat av: M I R A B E L L E

hahaha skön låt :D

2009-11-25 @ 20:52:25
URL: http://mmirabelle.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback