Nattbloggning

Kom just ur bastun och Sitter nu framför datorn med endast julgranen på och väntar att håret ska torka.
Vet inte riktigt vad jag skasäga eftersom jag har miljontals tankar i mitt huvud just nu.. och tyvärr hör nog nästan alla till det negativa. "se det från den ljusa sidan" har jag fått höra så många ggr idag att nej ***** ändå.. det finns ingen positiv sida.. Jag orkar inte mer helt enkelt, jag har tappat hoppet för länge sen och därför finns det ingen ljus sida.. " ha tålamod det blir snart bättre" det fick jag höra redan i början av 2an. och gissa vad INGET har blivit bättre.. och det är 10 år sen.. tålamodet börjar ta slut gott folk..
Så gör slut på mitt lidande och ta mitt liv, men som med allt annat,
vill man få det gjort måste man göra det själv...

sen finns det så mycket mera jag sku kuna ta upp och berätta om men är rädd att jag kommer bryta ihop då.. för nära minnen och känslor.. som inte behöv väckas till liv nu. För jag klarar det helt enkelt inte. Det är allt från vänners svek och falskhet till allt annat skit jag varit med om under dessa 10 år.
Kan bara säga en sak, Dagen då jag lämnar denna plats kommer fan vara den bästa dag jag nånsin haft.
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har svarat på din fråga i min frågestund :)

2009-11-30 @ 18:44:58
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/



Postat av: Anna

i'll always be with you, until the end of times <3

2009-12-01 @ 14:55:04
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback