nattbloggning

Yeah.. nu e kl över 12 och jag e int trött.. har druckit varm kakao hela dagen för min hals men jag är inte trött på nått sätt. sitter o Mobbar shakk på msn o ser på en film, Blind Date eller vad den heter. Har hunnit uträtta ganska mycket idag egentligen när ja tänker efter. Men borde ha hunni skicka email åt anna ännu men allt bara stärva ihop så det blev inget med det, men ska över föra lite saker till datorn och sen till minnen och sen ska ja göra ny profil på datorn och försöka få in datorn på service. lol. den har varit nära o flyga i väggen några ggr idag redan.

Undrar när mina föräldrar med kommer hem.. men jag vill int veta i vilket skick dom är i. De va hemskt nog när ena var förra veckan. Hoppas att inget går sönder den här gången, och hoppas att dom låter mig vara.

Men ska gå o föra disken nu och sen plocka ur lösgåret och sen krypa ner under täcket,
Godnatt alla bloggläsare <3


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja det är jättetråkigt, även att jag måste sitta och kolla igenom massvis med kommentarer bara för att vissa är opålitliga.

2009-11-21 @ 13:05:26
URL: http://designandmakeup.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback