Oh How Romantic , Flummvideo . perfect <3

( Flumfilm längst ner <3 )
Efter att ja varit i skolan, kom jag hem, och började packa ihop lite kläder o så, och sen såg jag på en film medan jag väntade på att Jimmy sku ringa o komma o söka mig. <3

Sen ringde Jimmy o ja gick mot Neste o där väntade han, o så for vi till hans. Där spelade Jimmy först lite Dataspel, "bögSpelet" som jag kallade det haha. o just då kom hans bror in, och så hörde man deras morsa ropa " MAN KNACKAR FÖRE MAN GÅR IN" o så knacka han efter att han kommit in, o så stirra han en stund och sen sa han How romantic och gick iväg.
Sedan härjade jag o Jimmy med varann under kvällen, haha, jag slog bland annat korsryggen i hans sängkant. De sku ha vari komiskt att få på film lol. Jimmy filmade lite med. ( film kmr ) Fast han sku bara fota haha.
Sedan skulle Robban ha ut mikrofon o förstärkare o allt till garaget ( int egentligen men dit förde vi det ) och sen var jag o jimmy o härjade där en stund, haha så roligt man kan ha ändå i ett iskallt garage.

df

Sen senare mot kvällen så fo vi o sku se på en film, men allt va fel då haha. Alla kablar va borta just dom som vi behövde, vi hitta inget vi sku ha behöva, o lol, xboxens kabel, Pleikkare kabeln, vi hitta ingen dvd spelare,
sen lyfte Jimmy upp datorn upp i en högsäng, o så funka int ljude, så han hamna springa efter förstärkaren, o då funka bara bakgrundsljudet haha, men inte ljudet som människorna pratade. Sen så fick vi det fixat med, o kunde ÄNTLIGEN se på film haha.Vi såg 40 year old virgin. sen ville Jimmy spela Cs en stund så han låg o spelade och så satt vi o pratade. <3
VIssa saker glömmer man aldrig från denna kväll, tack för en helt underbar kväll <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback