oops..

Allt jag seriöst köper är impulsköp, sånt jag bara köper för att köpa men ända inte använder.
Hittade just en påse med accessoarer som jag aldrig använt. prislapparn är kvar ännu. och tror att de är från början av sommaren haha. Shoppingen var me dmin kusin i varjefall och i påsen fanns 2 halsband 2 armband och 2 hårspännen med prislappen kvar. och när jag väl börjar se omkring mig i rummet så ser jag saker som bara hänger där. halsband jag aldrig använder, örhängen, armband, kläder, smink, piercings, hårprodukter ja de mesta helt enkelt.

Har ni samma impulsköps problem?

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: ja, visst är dom snygga? :D

Därför köpte jag dom ^^

2009-11-10 @ 08:47:17
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/



Postat av: anna

sometimes 0.o men de e ju roligt för stunden :P

2009-11-10 @ 14:31:15
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: Anonym

Tack så mycket!:)

2009-11-10 @ 15:32:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback