Söndag

Äntligen söndag, snart ny skolvecka, o min läkare tycker ja borde stanna hemma mera ännu, men det tycker verkligen inte jag. Måst ja stanna hemma ytterligare en vecka så e ja död före fredagen. JAG MÅSTE TILLBAKA. ja blir galen av att sitta hemma.

Och idag är det en sån här dag som allt är fel på, borde gå o duscha i silverschampoo för mitt hår är så skabb just nu, så funderar på o göra en tuppkamm åt mig av Osis+ hårvaxet vi fick från kursen. najsit värre.

Planer för idag så är att ja ska städa rummet lite, plocka lite från golvet och sen har ja faktiskt tänkt reda upp mitt sminkbord. voi voi de kommer kastas smink idag ändå. haha. Sen har ja tänkt fixa mitt löshår, och sen ska ja till Karis idag. Det kommer säkert bli roligt bara vi inte ska dit med fel personer. Och det ska vi säkert så vi ska säkert via Pojo före. Så bor ni däråt träffa mig (a) Haha jag är lite sjuk ännu nog, men jag ska med till karis, det har jag bestämt så de så.

Vad ska mina kära läsare göra idag då?

Kommentarer
Postat av: L I S E T T E ♥

svar:

ååh tack så mycket! :)<3

2009-11-22 @ 13:11:53
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/



Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Jo, men när de finns kaverins bekanta som ha hamna ut för att möjligt så börjar man ju no fundera ;) Men hoppas du int får någo allvarligare :D

2009-11-22 @ 13:38:14
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Anna

har ingen aning 0.o jag steg upp kvart över 3 idag så x'D

2009-11-22 @ 15:42:53
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback