tjenixen duuudes

Idag fick jag inte köra skoban för att de snöade. usch.. så fick åka med chauffören istället (a)
sen blev de o vänta på bussis, o sen drog det av till Karis. först kom min första kund. o sen så dök inte min andra kund upp. och min tredje kund fick Jessica. Sen har jag även färgat Sanis hår. <3 Mörkt, as i like it (a)<3

sen hände inte så mycket annat, har sökt efter en piercing pistol resten av dagen. och sen slutade vi 7.
åkade hem sen med Sandras farsa, hihi, rolig filur det haha.

Och sen blev det mys mys på msn på kvällen, o nu funkar inte min msn haha. så undra inte.
Men ska se på en film nu så Cya Bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bränd Seat denna gången åxxå elä?

2009-11-05 @ 23:56:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback