Veckan - kort

orkar inte skriva så många inlägg om veckan såde kmr kort.

Måndag - Vi fick laga våra egna hår, jag färgade min utväxt och så. sen färgade Jag Sandras hår med.
o så hände inte så mycket resten av salongen, o sen hade vi ryska. <3

Tisdag - Hände int eå smycket, vi hade Salong, jag var så nära att bli hemskickad, mådde så dåligt o allt o ja håller på bli sjuk. men tvättade handdukar o hängde upp dem o vek handdukar o torkrummet. och läste på provet vi sku ha efter skolan. Alla från klassen skrev om provet. de va som planerat.. hon har stärv som bara vad.. men ja fick 27 poäng till så kanske jag håller mitt vitsord i engelska.
provläsning

Onsdag - Först permantade Sani mitt hår, ja va helt färdig igår. Men sanis hemmakur fixade de lite bättre.
sedanså blev det mat. o efter maten sovde vi i klassen o sen gjorde vi ett grupparbete.
Sen hade vi ryska o vi var 4 pers där, sen senare kom det 1 till. Så vi satt o hölje våra vitsord haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback