Dejour Dag.

Har varit "assistent" hela dagen . och fick n sån satans huvudvärk.

började 12 idag, och jag började med att ta reda på hur tvätt maskinen funkar, och sen var kaffekokaren var.
Sen började jag tvätta handdukar och förkläden och kappor, tvättade hängde uoo och vek ihop allt som allt 124 st handdukar. man blir rastlös i torkrummet när man hänger upp tvätt, sen tvättade jag även kaffekokaren och drack kaffe , starkt kaffe + 5 sockerbitar.

sen gick ja o servera kaffe åt kunderna och förde ut soppåsar.. o permanentvätskan läkte ut o lukta för jävligt, sen var det även blå-Lila färg som läckte så jo, det blev att torka i trappan oxo.

ssen sku vi fotas för lärarena. o då var det Ville, som är 2 fd gamml klasskompisars storebror, som sku fota oss, och sne fick jag färga hans hår,(Mörkbruna slingor i hans hår) eftersom Dejourer tar kunder i nödfall, det gick helt perfekt och han fick testa hur det känns med slingmössa, haha han fick lära sig " vill man vara fin får man lida pin" haha. <3 sen fick han ehmm Låna(?) en trip av mig med sopm han sa att ja sku få tillbaka på nått sätt hah.
it was fun fun fun. och han skrev genom Facebook senare att han var nöjd med det . *PROUD*

i bussen var dte sen en snygg kille som bara ville av bussen så snabbt som möjligt haha, vi var lite socker och koffein fulla just då, kl var runt kvart före 7 när ja var i stan. och sen körde jag hem med Sandra. och otroligt nog startade min scooter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback