Feelings..

Jag vet int varför, men jag gillar dig, nej jag är kär i dig, jag älskar dig.. och ändå är du fan så jävla störd på samma gång, du utnyttjade mig, men ändå håller du kontakten, kontakten försvann emellan, och jag trodde du hatade mig och aldrig ville ha nått med mig och göra mer, plötsligt började vi prata igen, mycket, och jag vet int men känslorna är tillbaka, kanske jag aldrig övergav dom, bara stötte bort dom, men dom kom tillbaka, för att du fanns för mig. fyfn varför kan man inte välja vem man älskar? Fuck love kort o enkelt..

lol.. what's happening 2 me..


Kommentarer
Postat av: anna

man väljer int den man älskar, o om du älskar den personen så får du göra det, ingen kan dömma dig för det <3

2009-10-24 @ 18:03:20
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback