Fuck You Your Fucking Fuck!

sen när vi va i ekenäs igen så starta it min mopo. nej ändå, o bättre blev d eju inte av att Blondie från hangö satt och flinade åt mig.. han sk fan it skratta när han it själv sku ha fått igång den ;)

sen kom min farsa dit o se på den o då fluttde blondie på sig så att han sku se oss.. nån va liiite intresserad av mig, sandra o min scooter, så fan ler han ens när han ser mig på måndagen, så fan ja vinkar åt han o säger hej rikit högt o frågar om han hade kul på fredagen..

sen ddrog ja o sandra till smyckesbutiker o söka en present. AND I FOUND IT! muhaha..
gift 

sen ringde jag Sani hani <333 ( älskar dig så mycket gulle att dte int går att beskriva <3333 ) pratade med henne när ja gick hem ( 28 minuter haha telefonräckningen kmr älska mig )  sen så  Satt jag och tuperade mitt hår och stylade det och pratade med bland annat Sani och Anna på msn <333
( bilder kmr i nästa inlägg)

sen drog vi och sågpå en ny scooter åt mig eftersom min gammla int stara. SÅ I MORGON FÅR JAG ETT NYTT GULLE <333 FU 304 ;) 
den är större än min gammla så undrar hur de ska gå. de går nog säkert bra, det ser man i morgon ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback