godmorgon Lovers

Vaknade 6 av att det spöregnade, G-R-E-A-T!
farsan kom in i frågade när jag började o hur ja sku ta mig till skolan.
10 o taxi sa ja, o han sa okey o gick iväg..
så nu ska ja tydligen åka taxi till stan. *spoiled*

sen idag är det modersmåls prov + finska, o finskan sku ja kunna hoppa över.
Men kommer hem säkert direkt efter skolan idag, hade annat planerat men han hör inte av sig så jag avbokade allt.. plus att de sku bara vara pinsamt..

Funderar ännu på dagens outfit. men jag vet inte ännu, planerat leggings+shorts+oversize huppare +t skjorta. Men får se vad det är för grader ute. Plus att jag har såna satans komplex att det är hemskt, men vi får se, lovat 3 pers att ha de så får se.

Känner mig förövrigt helt sjuk, har haft feber veckoslutet, men nu är det mera snuva jag har. febern är så gott som borta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback