I <3 Sani

Sani<3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1266173/images/2009/img_6340sani_55364085.jpg

I love you Sani <3
Dagen då vi sågs första ggn kände jag på mig att de var nått mellan oss <3
vi var båda blyga o vågade inte säga nått till varann,
det var på inträdesprovet, och jag ville bara få igång ett samtal. men kund ebara inte.

sommaren kom och jag fick veta att jag kommit in på Frissan <3
jag var överycklig, och ännu gladare blev jag när jag fick veta att du oxo kommit in, kännde igen dina kläder fårn inträdesprovet, och jag försökte få kontakt med dig, men i början avvisade du mig helt och hållet, men jag fick din netlog i varjefall. och vi började prata där,

fyfan så nervös jag var då, jag satt bara o skakade men det blev bättre och bättre. vi blev bättre vänner för varje dag som går och nu är vi typ bästa vänner <3
jag älskar dig mer än allt annat och du finns alltid för en <3 man kan aldrig må dåligt med dig du får en alltid och må bättre <3
oavsett vad som hänt.

Du ska veta att jag alltid kommer älska dig och bry mig om dig vad som än händer <3 du finns alltid i mina tankar och jag kan börja gråta av att jag saknar dig så <3 speciellt på veckosluten går det olidligt långsamt om du inte är online,<3 Finns inte ord som kan beskriva vad du betyder för mig, det bara går inte, men du är bäst <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback