kvällen. NY MSN!

kvällen har varit ganska lugn, Pratat med Sebastian, jimi o emelie o så vidare <3
och läst på ryska haha.
tidigare såg jag 2 filmer med,
the caretaker och the superhero movie, kmr inlägg om dom i morgon,
 har just varit i Bastun och ska så småningom gå o lägga mig o se på mer film.
i morgon börjar vi 10 och har 2 lektioner kammning av hår och sen ryska.

Just det. avinstrallerade min msn idag oxo o intrallerade ny, så nu ser mmin msn annorlunda ut igen.
nu är dne helt svart Tadaaa, haha. ADDA MSN O VAR SOCIAL! ( fRåga om den ;))

har även laddat ner lite musik och uppdaterat min Ipod Nano. och översatt svenska sånger till finska haha.
bästa underhållningen ever <3

Godnatt bloggläsare <3

nyare design ska komma bara jag får tid, detta veckoslut var inte planerat så som det blev haha.
ÄLSKAR DET! nästa veckoslut blir mys med <333
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - mitt liv igenom en kameralins

sv. tack så jätte mkt :D hehe.



haha.. Jasså? Gör jag :D haha.. :D Vi kanske är kosmiska tvillingar ;) hehe.. Var är han ifrån?

2009-10-12 @ 11:18:17
URL: http://perspektiw.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback