Nati nati bloggen.

lolz.. vitto mitt hår e grått haha, efter bastun så ska gå o tvätta de en gång till, och sen ska ja gå o börja se igenom enka provet haha. o går int lite av de gråa bort så får ja fan fel, ti skolan far ja int med grått hår haha.

Puss och godnatt för min del <3

P.S trodd efan annat om dig.. själv säger du åt mig hur fan du mår men när du får som du vill då e allt helt tosi jees.. FAN JA TÄNKER PÅ DIG FÖRE JAG GÖR MINA BESLUT, du skiter i mig 100 % just nu.. men just de.. du ha ju tappa allt förstånde.. du ha supi bort de.. i don't know what 2 think about you anymore..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grått är bättre än blått så att säga ;)

2009-10-01 @ 22:41:20
URL: http://emeliekristina.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback